::Sila Ambil Nombor Anda::

::Jom Baca Entri Menarik Mereka::

21 March 2013

Dove Men + Care ( Funny Brazilian Commercial )

Woah! Lama sungguh aku tak menjenguk blog ni. Maaf kepada yang bertanya tapi tak di layan. 
Bukan tak mahu layan, cuma keadaan tak mengizinkan.

Dalam tempoh 5 bulan ke belakang, hidup aku berlaku bermacam- macam perubahan sehingga lah aku dah memulakan hidup bekerjaya.

Bekerjaya atau tidak, aku tetap nak curi masa sebab nak share satu video shampoo yang amat lah lawak.
Memang buat aku macm orang gila dekat ofis ni. Haha


P/s : Kalau rambut aku macam tu, ada kena halau dari ofis. haha

1 Comment:

hahnfahn said...

Poker at JT Poker Room | Kansas City, MO - JTM Hub
하남 출장샵 Poker 경상남도 출장안마 › Slots › Poker › Poker › Slots › Poker. Poker Room: JT Poker 영천 출장마사지 Room: JT Poker Room is located in Kansas City, Missouri. The Poker Room is 구미 출장마사지 located in Kansas City, Missouri 고양 출장샵