::Sila Ambil Nombor Anda::

::Jom Baca Entri Menarik Mereka::

21 March 2013

Dove Men + Care ( Funny Brazilian Commercial )

Woah! Lama sungguh aku tak menjenguk blog ni. Maaf kepada yang bertanya tapi tak di layan. 
Bukan tak mahu layan, cuma keadaan tak mengizinkan.

Dalam tempoh 5 bulan ke belakang, hidup aku berlaku bermacam- macam perubahan sehingga lah aku dah memulakan hidup bekerjaya.

Bekerjaya atau tidak, aku tetap nak curi masa sebab nak share satu video shampoo yang amat lah lawak.
Memang buat aku macm orang gila dekat ofis ni. Haha


P/s : Kalau rambut aku macam tu, ada kena halau dari ofis. haha

0 Comment: