::Sila Ambil Nombor Anda::

::Jom Baca Entri Menarik Mereka::

01 January 2011

Januari 2011

Dah mencecah tahun 2011 dah sekarang. Dulu masa aku kecik-kecik, time time sekolah rendah lagi kan, ingat lagi aku kalau tulis kat tarikh buku latihan tu, 21.1.1998, 14.5.2000..tak sangka dah lama benda tu berlalu. Tak pernah aku fikir nak mencecah tahun lebih daripada 2010. Haha tapi nak buat macam mana kan, itu la dunia. Sekejap je masa berlalu silap silap nanti aku akan tulis benda yang sama macam ni tahun 2015 pulak insya-Allah jika dipanjangkan umur. Hehe

So, selamat tahun baru dan ubah lah diri kita mencapai tahap yang lebih baik dari yang sebelumnya. Kalau yang dah berniat macam tu masa tahun baru mengikut kalendar islam, Alhamdulillah. 

Nak dijadikan cerita esok aku akan berangkat lebih kurang dalam pukul 12-1 tengahari. Yang mana bertolak waktu yang lebih kurang macam aku, dah sampai nanti jom pergi makan sama sama kat jengka. Lama dah tak merasa makanan orang jengka. Ceh, macam dah 10 tahun pulak tak pergi. hahaha

Disebabkan dekat jengka agak susah aku nak mengonlinekan diri, jadi maybe buat masa ni, ini la entry blog aku yang terbaru. Next time punya, tak tau la bila. Nak beli broadband macam malas malas sikit.Hahaha :D



0 Comment: