::Sila Ambil Nombor Anda::

::Jom Baca Entri Menarik Mereka::

30 January 2011

Sungguh Lama.

Kesian dekat blog aku. Haha dah bersawang dah rupanya.

Sedar dalam tak sedar dah cuti raya cina. Aku sebenarnya ingat lambat lagi. Yelah, sekarang bukan macam zaman sekolah dulu kan? Sebelum buat latihan, tulis tarikh dengan hari dekat penjuru atas muka surat buku. Sekarang jangan kata tarikh, nak salin nota pun kena tunggu slide yang agak agak macam penting je, baru salin. Memang tak la kan nak salin semua slide lecture tu, ulser tangan nanti. Hahaha
...

..
.

Sebenarnya, tujuan aku buat entry baru ni sebab nak bagitau korang yang aku.....


"DAH BERJAYA TUKAR FONT!!!"

Fuh, jangan main gila, pening nak melayan kerenah coding html ni. Aku pulak tau ala ala kadar je kan, tu yang jadi berjam jam nak tukar font saja. Dapat pulak error yang kita sendiri tak tau dekat mana. Jenuh la kejap membaca coding. Kira okay jugak la sebab dah masuk semester 4 ni, aku dah mula belajar Html, walaupun lecturer aku tu ter'sangat' lah sempoi, sampai orang bercakap, tidor, bukak manga dia boleh saja buat dek. Haha 

Anyway, sebelum aku nak menutup entry kali ni, aku nak ucapkan Happy Chinese New Year walaupun korang tak menyambut. Saja nak buat penuh ruang Hehe


0 Comment: