::Sila Ambil Nombor Anda::

::Jom Baca Entri Menarik Mereka::

01 November 2011

Frasa Yang Menjengkelkan

*Aku sendiri tak tahu kenapa aku banyak menulis hari ni.

Sepanjang aku hidup nih, ada satu frasa yang cukup menjengkelkan aku. Bukan aku saja rasanya kot, mungkin semua orang pun rasa benda yang sama kalau ada orang cakap benda ni dekat diorang.

"LAH, KAU BARU TAU KE"

Haa, nak cakap lawak memang tak lah. Ayat nih kalau aku dengar mesti secara automatis nya aku akan terasa bengang dengan tidak semena-menanya. Mana tak nya kan, biasa lah kalau ada benda yang kita tak tau tapi orang lain tau. Tak kisah lah benda tuh baru ke lama ke kan.

Bukan semua orang tau der. Punya lah nak marah sampai terasa nak tulis kat blog. Har har har

Lepas nih, aku harap berita terkini dekat TV3 tuh mulakan berita diorang dengan ayat nih,

"Assalamualaikum, ini adalah berita yang kami saja tahu, anda semua tak tahu."

Hahaha Sekian saja entri bengang lewat malam.

2 Comment:

BHAIHAQI COOL said...

hahaa~~ ko rjin menulis , aku lak rjin mengomen~~ :D

laa , ko bau tau ke Muhaimin Mean

Myne|Datok said...

@Bhaihaqi: Haha ko memang pengomen tegar blog aku bhai. Haha nanti aku bagi hadiah basikal. ahaha