::Sila Ambil Nombor Anda::

::Jom Baca Entri Menarik Mereka::

01 November 2011

Kelas Memandu IMKEDA

Haha Macam mana korang baca, tu lah dia yang aku nak cerita dalam entri kali nih. Bukan apa, umur dah berapa tapi lesen kereta pun tadak. Bukan aku tak nak ambik, cuma aku malas nak ambik sebab aku rasa macam tak ada keperluan nak ambik. Haha aku lebih prefer naik motor dari kereta. Mudah.


So, nak dijadikan cerita, aku rasa dah sampai seru aku ambik lesen kereta yang patutnya dari dulu aku nak ambik. Setakat nih, dah 3 kali kelas aku pergi dan esoknya adalah yang paling last. And then, aku dah boleh tempah tarikh untuk JPJ. Setakat nih, time bawak adalah sekali dua mati itupun sebab terlebih confident. Bajet dah 10 tahun bawak kereta jadi macam tuh lah.


Mungkin, bawak kereta jadi tak sesukar mana sebab aku bawak motor clutch, jadi cuma nak biasakan cara bawak kereta je lah kot. Hahaha tapi pikir balik, agak menyeramkan jugak bila teringat nak test JPJ nanti. 


Harap harap lepas lah aku dengan jayanya. HAHAHAHAHAHA

1 Comment:

ⒷⒽⒶⒾ ⒸⓄⓄⓁ said...

Muhaimin sius ke ko nk ambil lesen keta , jelous nyaa ~~ hahahaa~~ , aku cadang nk ambil lesen keta kt Jengka jee~~ jln x sesak .. :P ,..

haa Good Luck yaa~~