::Sila Ambil Nombor Anda::

::Jom Baca Entri Menarik Mereka::

16 November 2012

Kemaskini Blog Berhabuk




Salam semua. Tak tau la orang baca atau tak blog ni sebab dah lama sangat aku tak singgah buat entry. Last semester membuatkan aku tak berani nak main main seperti sem2 sebelumnya.


Jadi, sekembalinya aku dekat sini aku cuma kemaskini beberapa post lama yang aku letak link dan link tu mungkin dah berubah. So, untuk membantu orang yang mungkin ada segelintir dua yang memerlukan link tu, aku update lah.


Mungkin, kalau ada masa nanti aku akan update dengan entry2 baru yang mana aku boleh ye :)


***


Okay, aku dah update beberapa link untuk korang semua nak download Running Man. Sebelum ni link dia dah bertukar, so aku update ke web terbaru. Kalau ada pertanyaan apa apa, boleh je komen2. Nanti aku tolong mana yang aku mampu ya :)

Oh ya, lagi satu aku dah follow semua blog yang follow aku. Minta maaf la lambat sikit haha

0 Comment: