::Sila Ambil Nombor Anda::

::Jom Baca Entri Menarik Mereka::

14 November 2010

Perihal Blog

Blog Ini Ditulis Sepenuhnya Oleh : Datok

Aku cuma nak bagitau korang yang blog aku ni aku tulis pasal apa yang aku suka. Mungkin tak mengandungi ilmiah seperti tutorial, informasi terkini dengan kuantiti yang banyak. Sekadar untuk hiburan. Kalau korang nak copypaste apa yang ada dalam blog ni, suka hati korang lah. Aku tak kisah pun. Sebab bukan aku boleh buat apa apa pun. Tapi seriously, aku tak kisah. Kalau nak kongsi, bagitau then copy lah. Cuma aku tak berharap kalau korang ada yang tak puas hati korang maki maki aku. Sebab nama pun blog aku kan, kalau korang ada terasa nak marah dengan apa yang aku tulis, just tegur. Mana yang salah aku boleh betulkan. Insya-Allah. Tapi kalau datang datang terus maki, memang tak dapat lah tolong. Jadi itu saja la kot yang aku nak bagitau. Kepada korang semua, happy reading^^

0 Comment: