::Sila Ambil Nombor Anda::

::Jom Baca Entri Menarik Mereka::

17 November 2010

Sembahyang Raya Yang Syahdu Ahah

Semalam aku langsung tak tido, bukan sebab tak nak tapi tak dapat tido. Bukak pc lepas tu tutup balik lepas tu bukak balik sampai pukul 7.30 pagi pergi mandi. Haha -__- Pergi naik LC adik aku sampai sampai parking dah penuh. Berpikir jugak sekejap nak parking kat mana risau lak nanti kena curi an. Huh

Last last parking je la kat tepi2 tu sebab imam da nak start sembahyang. Risau tolak tepi. Nasib baik bawak satu sejadah sebab aku kena sembahyang kat luar. Itulah, pergi lambat lagi.
Lokasi : Masjid Al-Ansar

Dan sekarang aku tengah menunggu mak aku nak siapkan nasi minyak. Ayah aku dia beli beras ada lambang naga kat depan. Pelik pelik je ah. Dah macam beras kongsi gelap aku tengok. HAHA lol
Tapi beras tu mahal gak ar, and nasi dia nampak menyelerakan gila bila da masak. Dah2 its makan taaaaiiimmmmeee!
(masih dalam keadaan mengantuk)

0 Comment: