::Sila Ambil Nombor Anda::

::Jom Baca Entri Menarik Mereka::

23 November 2010

Revolusi Dota. Dota 2.


dotA, dotA dan dotA.
Aku memang suka dotA so hari ni aku cuma nak tulis entry mengenai dotA 2. Pernah dengar dota 2? Mesti pernah kan, so sapa yang tak pernah dengar aku akan cuba bagi sedikit info mana yang mampu.

Dota 2 akan keluar pada tahun depan iaitu 2011. Beberapa spesifikasi telah ditambah untuk memenuhi keperluan dota gamers yang sekarang dah tumbuh macam cendawan selepas hujan. Perrrgghh..tiba tiba lak aku peribahasa. haha abaikan.






Ni gambar saja aku letak sebab aku suka tengok. Smart gila ^^
Based on the Q&A section yang ada kat web, so aku just nak list beberapa perubahan/ pertambahan dalam dotA 2 untuk korang.


-Ada sistem reconnect bagi yang tiba tiba dc dari game. Benda ni memang dah digunakan jugak dekat dalam HoN ( Heroes of Newerth ) bagi sapa sapa yang dah try memang tau . Memang mudah dan kalau dotA pun dah buat memang best :)
-Kemungkinan ada kemudahan connections so kita boleh main dengan player luar dari Malaysia .
-Pembaikan dalam masalah lagging dan delay.
-Kemungkinan ada system yang mana kalau ada leaver, player tu boleh diganti dengan Ai walaupun tengah dalam game.
-Akan ada system training dengan bot ( macam Ai ) tapi dengan penambahan training yang lebih specific   contohnya korang boleh set Ai tu untuk jadi kuat samada time last hit, deny atau pun harassing. :)
-Sistem replay yang yang dibaiki dan ditambah untuk backwards sekali. Tak payah da nak tengok sampai habis.Then boleh undur kalau da terlajak^^
-Grafik yang terbaik hehehe
-Hotkey yang boleh di adjust mengikut kesesuaian :D


Ataupun kalau nak baca terperinci, click DotA 2
So, sapa sapa yang gila dotA, tahan tahan lah kan diri anda sebelum dotA 2 keluar. Okay ! ^^


0 Comment: