::Sila Ambil Nombor Anda::

::Jom Baca Entri Menarik Mereka::

02 February 2011

O2Jam




Siapa yang masih ingat game O2Jam? Aku pasti ramai yang masih ingat. Kalau tak ingat pun mesti pernah tengok orang main. Satu game yang cukup famous dekat CC yang diconquer oleh chinese. Minta maaf, statement ni langsung tidak ada niat mengenai rasict. lol

Sekarang aku mula main balik sebab ada salah seorang kawan aku ada installer dia. Tapi versi O2Mania iaitu O2Jam versi offline. Tapi aku bukanlah boleh tergolong dalam golongan-golongan sifu tapi golongon-golongan hamba. Kalau aku main korang jangan risau setakat perkataan miss tu bersepah sepah korang boleh nampak. Jangan kira nanti tak cukup tangan. Hahaha

Kalau siapa siapa nak download game O2Mania ni, boleh click [sini] dan juga dekat situ ada beserta music pack dia. Follow je instruction yang dia bagi. Selamat mendownload^^

p/s : Aku tak pernah try dowload kat sini lagi.Try la. Lepas tu, nanti bila dah main jangan lupa slow kan sikit sound speaker, member aku pernah kena marah dengan jiran sebab pasang kuat kuat Hahaha

0 Comment: