::Sila Ambil Nombor Anda::

::Jom Baca Entri Menarik Mereka::

06 March 2011

Program Pembangunan Pelajar,2011.

Bangun tak membangun jugak lah program ni bagi aku. Kerana dota aku tidur lambat walhal aku tau 7.45 aku dan seluruh warga Uitm yang terlibat kena berkumpul sebab buat "Merentas Desa". Aku tak tau la tu merentas desa ke tak, sebab setahu aku lah kan, merentas desa kita kena berlumba tapi yang ni punya program kalau sampai checkpoint dia, korang masuk group lain korang memang kena denda. Amende laa..

Haha aku pun tak paham dan tak ingin paham jadi aku mengeraskan hati aku masuk group lain. Bukannya apa, group aku semuanya kurang boleh masuk bila bercakap dengan aku.. bukannya nak kutuk diorang.. haha

Jadi dengan keadaan mengantuk tu aku ber...jalan. Tak rajin pulak nak berjogging. Dan dan pulak checkpoint dia, betul2 depan rumah aku. Nak je ikut hati masuk rumah terus tido. Haha tapi alang alang dah berpeluh aku pun membatalkan niat aku dengan penuh bermaruah.

Sorry lah takde gambar untuk aku upload sebab dengan keadaan tadi, mood untuk ambik gambar langsung takde. Aku tau gambar memberikan seribu makna tapi apakan daya.

Satu lagi yang membuatkan aku rasa musykil dan curiga dengan aktiviti yang disediakan dekat checkpoint. Macam kurang bermakna. Tapi bukan nak kutuk usaha mereka mereka yang dah buat aktiviti tu, tapi.....

Lebih kurang dan tak lebih nak dekat sampai Uitm, barulah kekuatan aku kembali. Tiba tiba aku rasa dunia ni aku yang punya. Wah wah. Abaikan ayat tu. Member member sepelarian aku yang lain pun semua terus sprint untuk sampai ke pagar Uitm bagi mendapatkan air dan makanan. Aku tak sanggup dah nak berjalan pergi ambik makanan. Aku terus ambik motor, start lepas tu terus jalan jalan makan angin. Lega. Itu je yang aku dapat pikir waktu tu. Hahaha

0 Comment: