::Sila Ambil Nombor Anda::

::Jom Baca Entri Menarik Mereka::

22 March 2011

Ular Dekat Youtube??!

Okay, bukan ular betul.

So, hari ni nak share dengan korang semua pasal satu info yang aku baru tau. Ye lah, dunia je maju, aku tak maju maju pun.Aku dapat rasakan dengan naluri hati aku yang info ni sebenarnya teramatlah lama. Tapi biarkann,  Haha Mungkin ramai yang dah tau, jadi yang agak agak tak tau, boleh terus baca.


Kalau aku sebut, game Snake/Snake Xenzia, aku yakin dengan seyakin yakinnya yang korang tau. Dan yang menjadi lebih menariknya, korang jugak boleh main game Snake ni dekat Youtube! Wah! Game Snake kot, paling hebat zaman aku sekolah dulu seiring dengan game-game Rapid Roll dan Pocket Carom. High score taknak main ratus ratus dah, riban riban je. Haha okey dah dah. Tapi memang best pun dulu game ni! Ok Ok dah Cukup! Hehe game Snak...CUKUP!!


Cara nak main Snake ni dekat youtube, bila korang bukak je video kat youtube tu, pause kan video tersebut dekat 0:00. Lepas tu, tekan arrow ke kiri , sambil HOLD button arrow tersebut, korang tekan button arrow ke atas. Nanti nampak lah anak harun ular tu keluar dari tengah. 
Lepas tu main macam biasa lah. 


Pause dekat 0:00. Ular keluar dekat sini je. LOL macam main puzzle lak.











Nampak Ulat Jenis Molekul Kat Tengah Tu??


Note :: Aku bukan peminat Justin Bieber. Video dipilih secara rawak/rambang dari Youtube HomePage.

Dah puas boleh tutup. Ahah


Game ni pun diletakkan untuk sapa sapa yang dah boring sangat menunggu video tersebut untuk buffer. -___-
Tips ini tak layak nak dibaca oleh pengguna Unify dan seanteronya. Sebab mereka mereka ni, tak mengenali perkataan buffer.  

3 Comment:

Myne|Datok said...

testing testing

sollehahn said...

haha...ayat last takleh blah...mmg laju giler ke unify nih?

Myne|Datok said...

berdasarkn member2 punye, mmg laju tak teragak..haha mane taknye, if tak silap, RM 250++ something setiap bulan. Gilo. haha