::Sila Ambil Nombor Anda::

::Jom Baca Entri Menarik Mereka::

07 March 2011

Pembypassan. Paham?

Kerana Lecturer aku gagal untuk hadir di kelas kerana demam, aku pun tanpa segan silu terus  meluncur surfing dekat makmal komputer tersebut. Cuma yang kurang menarik adalah sebab kepelbagain block di laman-laman web terkemuka seperti Facebook, Youtube dan mana- mana lagi yang korang boleh pikir. 

****

Jadi disebabkan itu, sahabat aku, pengasas, pembentuk dan pemenuh blog eddytech03.blogspot.com iaitu Eddy telah menujukkan aku cara nak bypass security di sini dengan menggunakan proxy server yang disediakan. Wah, aku gaya macam pandai je. Ini pun aku tulis je balik apa yang dia cakap tadi. Paham sikit sikit je.

Abaikan gambar yang menunjukkan gaya cerita seram.


Korang cuma perlu lihat dekat SINI. Ini adalah tutorial yang berharga so, gunakanlah dengan bijak dan bergaya. Follow step by step korang pasti berjaya.Aku macam nak bagi ceramah motivasi pulak dah. Lupa pulak aku nak ucapkan terima kasih dekat Adam dengan proxy tambahan yang dia bagi. Hehe 

Note : Di harap petugas makmal komputer tidak membuka blog ini mahupun blog eddytech03. Anda dilarang sama sekali.













0 Comment: