::Sila Ambil Nombor Anda::

::Jom Baca Entri Menarik Mereka::

10 December 2010

Komik & Comic.

Kumpul Komik.Baca Komik.



So, entry kali pulak aku nak cerita dengan korang semua pasal komik. Aku dari kecik lagi memang suka kumpul komik. Tau je ada komik baru keluar dekat kedai, aku terus simpan duit nak beli. Macam - macam jenis komik aku minat . Cuma satu je lah aku tak minat, komik komik Marvel ni memang aku kurang sikit. Tak tau komik Marvel? Komik Marvel ni komik superhero US iaitu Spiderman, Batman, Superman , Hulkman..eh Hulk dan jugak Suparjo. Haha xD

Antara komik terawal aku beli antaranya adalah Ujang, Dragonball, Gila-gila, Misteri Naga dan Kreko. Tapi Ujang dengan Gila-gila ni dulu la, sebab dulu komik ni still kelakar gila but now dah tak berapa ada ummph!Lawak diorang macam dah berulang ulang and kadang kadang cuma lawak bodo je. Tapi aku tak salahkan pelukis sebab nak buat komik lawak ni bukan senang. Lagi susah dari tulis novel. haha 

Then time dekat form 3/4/5 aku mula kumpul One Piece, Kreko, Detektive Conan, Eyeshield21, Wira Tunggal, Kekkaishi, Kyo Samurai Deeper  dll.








Aku tak tahu la macam mana aku boleh minat semua benda benda ni. Haha ada membe aku yang tak minat kata membazir je aku kumpul . Dia tak paham . Haha
 Semua ni bersepah sepah aku kumpul sampai la masuk U then aku discover ada online site untuk baca manga. Perrghh terus aku tinggal semua skali. So, sampai situ aku stop beli komik ni.Aku stop pon bukan sebab kedekut nak beli, tapi banyak benda lain lagi aku nak pakai, terpaksa la berkorban. ^^ Tapi kalau pergi kedai tapi aku nampak komik yang best best, aku ada beli jugak. Dah nama pun minat kan~



0 Comment: