::Sila Ambil Nombor Anda::

::Jom Baca Entri Menarik Mereka::

24 December 2010

Semester Baru. Baru Semester.

Fuh, lama jugak aku mencari tutorial untuk main toning ngan gambar, susah nak cari. Dah jumpa pulak, kena bayar untuk beli buku dia. Tengok gaya buku dia, memang dia ni master toning la..aku tunggu aku dah ada rezeki nak beli kamera nanti, baru aku beli buku tu. heh ni la pilihan aku sekarang ^^





Kembali kepada tajuk, tinggal seminggu je lagi untuk aku habiskan rehat aku dengan sepuas puasnya dekat rumah lepas tu aku kena berangkat pulang ke medan perang iaitu jengkaruddin. Haha nak kata cuti lama, tak terasa mana pun, tapi duduk rumah lama lama pun, terasa boring tahap dewa kelapan dah. Jadi, dah sampai masanya untuk aku jalankan tugas aku untuk belajar sebagaimana student student yang lain. Dan jugak , semester ni aku nak naikkan pointer aku lebih dari yang pernah aku dapat sebelum sebelum ni. 

Disebabkan sikap aku yang tersangat lah malas akhirnya carry paper dan repeat dah semakin menyusahkan hidup aku. Nak daftar course pun susah dengan jadual yang semakin mengclashingkan diri mereka dengan course course yang lain dan sangat merunsingkan aku. 
  Hahaha itu lah, main main lagi. Asyik asyik nak enjoy sekarang terima la padahnya. So, starting this sem, nak tukar cara belajar. Tak boleh dah nak main main, umur pun dah tua. Karang abes dip umur berapa pulak karang. uishh jangan jangan. 


Jadi, kalau dah tahap graduate camni, baik la aku takyah graduate. haha ni je lah yang aku nak mengarut pada hari ni, jumpa korang yang lain lain dekat U nanti ataupun bila bila masa mengizinkan ye :)

0 Comment: