::Sila Ambil Nombor Anda::

::Jom Baca Entri Menarik Mereka::

16 May 2011

BE Di Suatu Hari | Nuffnang

Malam malam yang tengah sepi macam ni, disokong oleh salakan anjing-anjing liar yang kemain lagi besar, terdetik hati aku nak bukak nuffnang. Dah alangkah terkejutnya aku bila melihat iklan mCPM dah mula berjalan di blog aku yang sangat lah haprak dan hampis ( aku tak tau langsung wujud ke tak perkataan ni ).

Seronok dia bukan main lagi, sebab aku pun baru 7 bulan dalam dunia blogging nih. Terrsangatlah mentah , ibarat kata kalau kecik kecik dulu, tauke kedai tu cakap main tikam tu boleh dapat keta Tamiya, sanggup aku habis wang saku aku waktu tu demi mendapatkan kad "Terima Kasih" dengan tak terkira banyaknya.





Nih dia. Aku dapat kempen iklan dari Prudential Recruitment, Maxis Project Jedi dengan UIP Kung Fu Panda II. Aku langsung tak paham apa yang panjang panjang mereka tulis, cuma aku tau iklan ubat gigi, Maxis dan jugak cerita Kung Fu Panda. Hehe Lepas ni, kalau keluar Kungfu Panda 3 aku nak tengok hari 1st lah. Kih Kih Kih xD

Apahal - apahal pun, aku bersyukur sangat sangat dan terima kasih kepada Nuffnang dan pengiklan pengiklan di atas. *kih kih kih senyum lebar* kih kih kih * ..... .. .

0 Comment: