::Sila Ambil Nombor Anda::

::Jom Baca Entri Menarik Mereka::

18 May 2011

TGV Birthday Suprises For Nuffnangers


Ehem, pertama tama nya sekali dah tentu lah aku nak ucapkan terima kasih banyak banyak pada TGV Cinema dan Nuffnang di atas hadiah harijadi yang cukup hebat. Hoho Ni lah first time aku dapat hadiah daripada orang yang aku tak kenal langsung. Thank you. Thank you. 

Aku sebenarnya tak tau langsung pasal benda ni. Semalam aku terasa nak bukak email aku dan aku pun ternampak emel dari Nuffnang pasal ni dan terus aku hantar ticket ke Nuffnang untuk penerangan lanjut. Ye lah, mana lah tau kot kot benda lain ke apa kan? 
Dan aku dapat respond dari Nuffnang dan sangat membantu aku dalam persoalan aneh aku. haha  =)

Hadiah apa? 

Klu dia dah terang lagi bersuluh, eccey, takde lah, TGV Cinema dengan kerjasama Nuffnang telah membuat Birthday Suprises untuk para Nuffnangers dengan memberi hadiah berbentuk Complimentry passes yang boleh di redeem di mana TGV Cinema. Hehe Jadi kepada korang yang rasa nak tengok movie, mari join. Jom jom. Aku dapat 4 pass untuk birthday present aku. Hehe

Again, thank you very much TGV Cinema and Nuffnang


0 Comment: