::Sila Ambil Nombor Anda::

::Jom Baca Entri Menarik Mereka::

05 May 2011

WrestleMania | Osama

Kan? Kan? Kan? 
Tajuk dia memang nampak tak berkait langsung. TAPI kalau korang nak tau, semalam ini la yang jadi.
Begini ler ceritanya. Semalam, nak tengok bola punya pasal, aku pergi la awal sikit, takut tak de seat. So, bila dah awal tu, kedai mamak ni pun bukak la Wrestling dulu. Tengah lepak punya lepak, sambil mengusha Wrestling, ( WrestleMania kali ni best, sebab The Rock dengan Stone Cold datang balik pewwwiittt~ aku dah la minat gila babun dengan diorang nih ) tetiba boleh pulak John Cena cakap 

"Bla Bla Bla.. Osama is dead."  aku tak berapa jelas dengar, standard lepak mamak ar kan?
"I AM PROUD TO BE AMERICAN."
Perrggh, sampai ke dalam WWE pun ada sekali nama Osama keluar. Aku pun tak tau nak cakap apa. Punya lah anti dengan Islam ke hapa ke aku pun dah naik pening. 

Mereka oh mereka. Hahaduyyai~


0 Comment: