::Sila Ambil Nombor Anda::

::Jom Baca Entri Menarik Mereka::

03 May 2011

Phone, HandPhone Mahupun Handset

Entry kali ni aku cuma nak mempromotekan blog member aku, iaitu blog milik topeng. Member aku ni memang kaki dengan handset, barang barang handset dan segala perkara yang berkaitan dengan handset. Mana tak nya, baru je sehari cuti semestar start dia dah pun mula untuk kerja dekat kedai hanphone. Tauke kedai tu, Uncle Wong ( aku main beduk je Uncle Wong ) dah tempah dia awal awal lagi untuk kerja kat kedai handphone tu.

Dia pun blogger baru jugak. Ini kes terkena radiasi aku dekat rumah sewa yang selalu main blog. Haha Padan muka dia kan dah berjangkit. 

Dia cakap dekat aku yang dia nak buat blog dia khas untuk apa apa saja yang ada kaitan dengan handphone. Jadi, kalau korang ada apa apa nak tau pasal handphone, boleh je usha http://topengkembali.blogspot.com/. Entri beliau ni tak banyak pun lagi, kih kih kih. Tapi boleh pakai punya. 

Kalau korang tak jumpa maklumat yang korang nak, tanya terus dekat beliau. Mana tau entah entah dia boleh tolong. Ok? 


tambahan : topeng pernah memusnahkan handphone milik eddy iaitu pemilik eddytech03. kih kih kih kesian member.

0 Comment: