::Sila Ambil Nombor Anda::

::Jom Baca Entri Menarik Mereka::

19 February 2012

Internet Bukan di Hujung Jari Aku

Makin lama aku tengok blog aku, makin bersarang. Tapi, dalam tak bukak ni pun ada follower baru bertambah. Terima kasih banyak banyak lah sebab walaupun aku tak update blog ni, korang tekan juga butang follow tuh.

 Haha aku sebenarnya bukanlah tak nak update, tapi dek kerana aku ni kekurangan sikit dari segi internet, susahlah aku nak online apatah lagi nak meng-update blog. Kalau nak diharapkan BB aku tuh, setakat browsing web yang kecik kecik, bukak facebook atau twitter boleh lah. Nak bukak blog? Hemmm..

"The Page is too large" lah yang keluar nanti. Terus automatic dia closed web page tu.
*Terkebil kebil*

Kalau yang jenis duit melimpah ruah tuh boleh lah kot ambik plan BIS (Blackberry Internet Service) yang unlimited. Dalam RM 90++ kot. Hahah kalau aku lah, baik beli broadband, lagi puas. Baik streaming mahupun browsing, semua ditanggung beress. Hehe

Kali ni pun aku update blog ni pun dekat CC dekat bandar Jengka ni. Asalnya nak buat assignment, tapi alang2 orang kata menunggu dia datang, aku pun bukak blog. Terdetik nak post satu. Ini lah hasilnya.

Harap nanti ada rezeki nak beli broadband sendiri. Baru seronok nak ber-blogging balik. Hwaiting!

3 Comment:

eddy said...

sabaq nohhh.... tunggu siapa itu...

Valenvenge said...

pe lg~beli trus broadband haha

Myne|Datok said...

hahaha korang tunggu lah, cek slow2 nk buat comeback nih hehe